loading...
جوجه بلاگ| سایت سرگرمی| تفریحی
تبلیغات

 
آخرین ارسال های انجمن
تنها بازدید : 3000 10 سال پیش نظرات (0)

عکس امام خامنه ای

شایستگی رهبری

 حاج احمد آقا نقل کرده اند وقتى که آیت الله خامنه اى در سفر کره شمالى بودند، امام گزارش هاى آن سفر را از تلویزیون مى دیدند؛ آن منظره دیدار از کره ، استقبال  گرم مردم و یا سخن رانى و مذاکرات ایشان در آن سفر، خیلى برایشان جالب بود و فرموده بودند: الحق ایشان شایستگى رهبرىرا دارند.

 

بقیه در ادامه مطلب

تنها بازدید : 287 11 سال پیش نظرات (0)

پربازدیدترین سایت ایرانی

 

http://up.99fun.ir
/up/99fun/pictures/peyvandha.jpg

 

سایت نام آشنای “تارنماهای مفید ایرانی” یا پیوندها (peyvandha.ir) بعد از سایتهای گوگل و یاهو پربازدیدترین سایت در ایران است و در رتبه بندی کشوری الکسا، مقام چهارم را دارد!؟
 آیا می‌دانید؛ این سایت با شعار زیبای “پیوندها متعلق به همه ایرانیان است و در آن هزاران تارنمای مفید ایرانی به کاربران ایرانی و علاقمندان ایران در سراسر جهان معرفی می‌شود” و ارائه خدمات وعده داده شده توانست تا امروز رتبه جهانی ۴۲۱ را در سایت آلکسا به خود اختصاص دهد!؟
آیا می‌دانید؛ بر اساس آمار آلسکا، رتبه این سایت در انگلیس ۱۵۱۳ و در آمریکا ۱۴۵۱۲ می‌باشد؟!
آیا می‌دانید؛ تا امروز ۱۲۶۹ سایت، به پیوندها دات آی آر پیوند داده اند!؟
آیا می‌دانید؛ ۱۰۰% کاربران ایرانی اینترنت حداقل یکبار با این سایت روبرو شده اند!
آیا می دانید؛ این سایت در بیشتر اوقات، بی آنکه شما وارد سایت فیلتر شده ای شوید ، برایتان باز می شود؟ آنهم به شکل کاملاً اجباری؟! (البته به جز کلیک کردن بر روی آدرس های فیلتر شده که طبعاً باید تماشای این سایت را پذیرا باشید)
رتبه این سایت محبوب در گوگل ۴ می‌باشد.

تنها بازدید : 393 11 سال پیش نظرات (0)

بازگشت ماشین های فرانسوی به ایران

تاثیرات ژنو بر بازگشت خودروسازان فرانسوی به ایران

 

بازگشت ماشین های فرانسوی به ایران

 

اگرچه موضع کشور فرانسه در مذاکرات ژنو موجب مخدوش شدن چهره شرکت‌های فرانسوی در ایران شده است اما کارشناسان معتقدند خودروسازان فرانسوی از بازار ایران چشم‌پوشی نخواهند کرد.

به گزارش ایسنا، اقدام وزیر خارجه فرانسه در بی ثمر گذاشتن مذاکرات ژنو موجب شد تا برخی فعالان سیاسی داخلی خواهان تحریم شرکت‌های فرانسوی در ایران شوند.

از آن سو نیز اقدام فرانسه موجب شد تحلیل‌هایی مبنی بر کمرنگ شدن زمینه بازگشت شرکت‌های فرانسوی به‌ویژه خودروسازان این کشور به ایران مطرح شود.

با این حال کارشناسان معتقدند که دو خودروساز فرانسوی (پژو و رنو) با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و پتانسیل‌های موجود به هیچ وجه از این بازار صرف نظر نخواهند کرد.

به گفته کارشناسان، منافع اقتصادی مشترک شرکت‌های ایرانی و فرانسوی را به هم پیوند داده و برخی اقدامات سیاسی نمی‌تواند به طور دائم باعث قطع شدن این پیوندها شود.

شهرام آزادی – عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی – دراین زمینه می‌گوید: با توجه به اهمیت مراودات اقتصادی بعید است که خودروسازان فرانسوی بتوانند از بازار ایران چشم‌پوشی کنند.

وی با بیان این‌که در پروژه‌های مشترک خودروسازان ایرانی و فرانسوی مانند تندر ۹۰ میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است، خاطرنشان می‌کند: مطمئنا شرکت‌های فرانسوی نمی‌توانند برای همیشه سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته را رها کرده و از ایران بروند.

این کارشناس صنعت خودرو ادامه می‌دهد: قطعا با پیشرفت مذاکرات سیاسی خودروسازان فرانسوی به ایران باز خواهند گشت و شرکت‌های داخلی نیز از بازگشت مجدد آن‌ها استقبال خواهند کرد.

وی با بیان این‌که موضع کشور فرانسه در مذاکرات ژنو نیز بیش از آن‌که واقعی باشد مبتنی بر فشارهای خارجی بود، تصریح می‌کند: ‌مطمئنا فرانسوی‌ها در نهایت منافع خود را به منافع برخی کشورهای خارجی ترجیح داده و خواهان مراودات اقتصادی با ایران خواهند بود.

 

تنها بازدید : 400 11 سال پیش نظرات (0)
* اقتصاد آمريكايی*
دو تا گاو ماده دارين .... يكيش رو می فروشين و دومی رو تحت فشار مجبور می‌كنين كه به اندازه ء ۴ تا گاو شير توليد كنه ... وقتی گاوتون افتاد و مرد اظهار تعجب و شگفتی می كنين ... تقصير رو گردن يه كشور گاودار ميندازين و بعد طبيعتا" اون كشور يه خطر بزرگ برای بشريت به حساب مياد ... يه جنگ برای نجات جهان به راه ميندازين و گاوها رو به چنگ ميارين !
.
.*اقتصاد فرانسوی*
دو تا گاو ماده دارين .... دست به اعتصاب می زنين چون می خواين سه تا گاو داشته باشين!
دو تا گاو ماده دارين .... اونها رو تحت مهندسی ژنتيك قرار مي‌دين ...بعد گاوهاتون ۱۰۰ سال عمر می كنن و ماهی يه وعده غذا می‌خورن و خودشون شيرشون رو می‌دوشن !
دو تا گاو ماده دارين .... نمی دونين كه اونها كجا هستن ... پس بيخيال مي‌شين و ميرين سراغ ناهار و شراب و استراحتتون !
.
.
*
اقتصاد ژاپنی*
دو تا گاو ماده دارين .... اونها رو از نو طراحی ژنتيكی می كنين ... هيكل گاوهاتون يك دهم اندازه ء طبيعی ميشه و ۲۰ برابر معمول هم شير توليد می كنن ... بعد شونصد تا كارتون و عكس برگردون و آدامس با شخصيت گاوهاتون با چشمهای درشت می سازين و اسمش رو ميذارين Cowkemon و توی تمام جهان پخش می كنين و می‌فروشين!
دو تا گاو ماده دارين .... ۳۰۰ نفر آدم دارين كه گاوها رو می‌دوشن ... بعد ادعا می‌كنين كه سيستم استخدامی و شغلی كاملی دارين و توليدات گاويتون در سطح بالايی قرار داره و هر كس رو هم كه آمار واقعی رو بيان كنه بازداشت می‌كنين !
.
دو تا گاو ماده دارين كه هر دو تاشون از باباتون به ارث رسيده ... يكيش رو دولت بابت عوارض و ماليات و خمس و زكات و سهم صدا و سيما و سهم بنياد های مختلف و غيره ضبط می كنه ... دومی رو هم قربونی می كنين و نذر قبولی توی دانشگاه و ازدواج موفق و شغل خوب و بدن سالم و عقل درست و حسابی و ............ . . و غيره می كنين! ... و اقتصاد كماكان فلج می مونه
تنها بازدید : 358 11 سال پیش نظرات (0)

انان که با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند را هرگز هراسی از فراموشی نیست چرا که جاودانند
———-سخنان کوروش بزرگ———-
فرمان دادم تا بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزاء بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد
———-سخنان کوروش بزرگ———-
باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست
———-سخنان کوروش بزرگ———-
من به خاطر ندارم در هیچ جهادی برای عزت و کسب افتخار ایران زمین مغلوب شده باشم
———-سخنان کوروش بزرگ———-
همیشه با هم یکدل و صمیمی بمانید تا اتحادتان موید و پایدار بماند
———-سخنان کوروش بزرگ———-
حرمت قانون را بر خود واجب شمارید و خصایل و سنن قدیمی را گرامی بدارید
———-سخنان کوروش بزرگ———-
کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید .
———-سخنان کوروش بزرگ———-
هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است
———-سخنان کوروش بزرگ———-
به احترام روح من که باقی و ناظر بر احوال شماست به انچه دستور میدهم عمل کنید
———-سخنان کوروش بزرگ———-
وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما

تنها بازدید : 313 11 سال پیش نظرات (0)

روزی شیوانا متوجه شد که باغبان مدرسه خیلی غمگین و ناراحت است. نزد او رفت و علت ناراحتی اش را جویا شد.

باغبان که مردی جاافتاده بود گفت: راستش بعدازظهرها که کارم اینجا تمام می شود ساعتی نیز در آهنگری پای کوه کار می کنم.

وقتی هنگام غروب می خواهم به منزل برگردم هنگام عبور از باریکه ای مشرف به دره جوانی قلدر سرراهم سبز می شود و مرا تهدید می کند که یا پولم را به او بدهم و یا اینکه مرا از دره به پائین پرتاب می کند.

من هم که از بلندی می ترسم بلافاصله دسترنجم را به او می دهم و دست خالی به منزل می روم. امروز هم می ترسم باز او سرراهم سبز شود و باز تهدیدم کند که مرا به پائین دره هل دهد!

شیوانا با تعجب گفت: اما تو هم که هیکل و اندامت بد نیست و به اندازه کافی زور بازو برای دفاع از خودت داری!

پس تنها امتیاز آن جوان قلدر تهدید تو به هل دادن ته دره است. امروز اگر سراغ ات آمد به او بچسب ورهایش نکن. به او بگو که حاضری ته دره بروی به شرطی که او را هم همراه خودت به ته دره ببری! مطمئن باش همه چیز حل می شود.

روز بعد شیوانا باغبان را دید که خوشحال و شاد مشغول کار است.

شیوانا نتیجه را پرسید.

مرد باغبان با خنده گفت:  آنچه گفتید را انجام دادم. به محض اینکه به جوان قلدر چسبیدم و به او گفتم که می خواهم او را همراه خودم به ته دره ببرم ، آنچنان به گریه و زاری افتاد که اصلا باورم نمی شد. آ

آن لحظه بود که فهمیدم او خودش از دره افتادن بیشتر از من می ترسد. به محض اینکه رهایش کردم مثل باد از من دور شد و حتی پشت سرش را هم نگاه نکرد…

شیوانا با لبخند گفت: همه آنهایی که انسان ها را تهدید می کنند از ابزارهای تهدیدی استفاده می کنند که خودشان بیشتر از آن ابزارها وحشت دارند.

هرکس تو را به چیزی تهدید می کند به زبان بی زبانی می گوید که نقطه ضعف خودش همان است.

پس از این به بعد هر گاه در معرض تهدیدی قرار گرفتی عین همان تهدید را علیه مهاجم به کار بگیر. می بینی همه چیز خود به خود حل می شود… 

 

تنها بازدید : 392 11 سال پیش نظرات (0)

برای احضار روح چه کاری باید کرد؟

 

مطالبی که در این جا گفته میشود در واقع گفته هایی از زبان افراد گوناگون در سراسر گیتی و بعنوان اطلاعات برای دوستداران و علاقه مندان به این علوم میباشد . 

 

1( برای احضار روح لوازمی ابتدایی مورد نیاز است : اما پیش از هر چیز به یك روح احتیاج داریم )شوخی نمیكنم (؛ ما باید در اولین اقدام برای احضار یك روح نیت كنیم .نمیشود كه در میانه ی كار ناگهان تصمیم بگیریم كه چه روحی را میخواهیم احضار كنیم چون در آن صورت اگر هم موفق به احضار روح شویم  نمیتوانیم با ان ارتباط بر قرار كنیم .این هفت پیش نیاز برای احضار ساده روح است .فقط از دوستان خواهش میكنم از این شیوه ی احضار روح برای تفنن استفاده نكنند و حرمت دنیای ارواح را حفظ كنند.

 

  ۲( به یك نفر مدیوم احتیاج داریم  : هر چه مدیوم ما جوان تر و زیباتر باشد بهتر است .البته باید دقت كرد كه از فرد غیر بالغ بنوان مدیوم استفاده نكنیم چون ممكن است آسیب ببیند .مدیوم میتواند خود احضار كننده باشد می تواند فرد دیگری باشد و در احضار روحهای طولانی بهتر است شخص دیگری به غیر از احضار كننده مدیوم باشد . 

 

۳( به یك عدد میز چوبی كه هیچ فلزی در ان به كار نرفته باشد : بهتر است از میزی استفاده كنیم كه به جای میخ های فلزی از چسب یا متصل كننده دیگری در ان استفاده شده باشد . 

 

۴( یك عدد طلسم خواست باید داشته باشیم : طلسم خواست میتواند چیزهای مختلفی باشد باشد و برای تهیه طلسم میتوانید از آگاهان پرس و جو كنید زیرا كه در دسترس همگان نیست .طلسم خواست یا طلسم نیاز معمولا سوگند نامه ای است كه از تركیب چند ورد مختلف تشكیل شده و روح را سوگند می دهد كه پس از احضار كاری با احضار كننده خواستار احضار و مدیوم نداشته باشد.خواستار كسی است كه از احضار كننده میخواهد كه روح شخص مورد نظر را احضار كند . 

 

۵( زرده تخم مرغ : از این زرده كه یكی هم كافی است پس از انكه مقدار زیادی شكر در آن می ریزیم برای ذب روح استفاده میشود .هر چه زرده سالم تر و خوش رنگ تر باشد بهتر است و باید مواظب بود كه تخم مرغ فاسد یا خون دیده استفاده نشود. 

 

۶( قربانی : قربانی باید یك حیوان خونگرم باشد و هر حیوانی كه قربانی میكنیم باید كامل باشد و برای احضار روح خون كردن پرنده ای كفایت میكند. 

 

۷( نسخه احضار : این نسخه معمولا دعایی است كه به زبان عدد نوشته شده است.تهیه آن چندان كار مشكلی نیست و این نسخه ها را میتوان به آسانی تهیه كرد البته من نمیتونم طرز تهیه اش را در اینجا بگویم. 

 

نکته : این مطالب فقط جنبه اطلاع رسانی دارد و هرگز امتحان آن پیشنهاد نمیشود ، پس تنها برای کسب اطلاعات و جهت آشنایی مطالعه نمائید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت جوجو بهترین وبلاگ بهترین ها عکس دانلود فیلم اموزش تصاویر ترول خنده دار عکس جالب همه چی زندگی تحقیق توضیحات توضیح بهترین ها جوجه بلاگ Chick blog-سایت جوجو بهترین وبلاگ بهترین ها عکس دانلود فیلم اموزش تصاویر ترول خنده دار عکس جالب همه چی زندگی تحقیق توضیحات توضیح بهترین ها جوجه بلاگ Chick blog
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    طرفدار کدوم تیمی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 227
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 399
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 338
  • باردید دیروز : 264
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 25
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 3,240
  • بازدید سال : 111,480
  • بازدید کلی : 894,795
  • کدهای اختصاصی
    -- .....

    قالب وبلاگ

    --:D-